Belitung Traveler – Your Travel Mate In Belitung Island, Indonesia

Dasril Iteza - Disini, para pengunjung bisa menggunakan situs Belitung Traveler untuk menemukan informasi-informasi berikut deskripsi ringkas tentang berbagai destinasi wisata yang ada di Pulau Belitung, itinerary Belitung, Paket Tour Belitung berikut dengan Harga Paketnya.


Belitung Traveler mengemban misi dan komitmen yang sangat kuat untuk memberdayakan ekonomi lokal dengan mempromosikan pariwisata Belitung melalui media internet keseluruh pelosok dunia yang mampu dijangkaunya. Ini adalah permulaan karena masih banyak hal yang harus ditingkatkan serta dibenahi dan kami menyambut baik umpan balik dari pengunjung-pengunjung yang terhormat. Dapat kami yakinkan kepada anda bahwa kami memiliki perhatian yang serius untuk setiap dukungan dan kritikan yang membangun perkembangan pariwisata Belitung.

Idealisme kami dalam membangun situs sederhana ini adalah dalam rangka lebih memperkenalkan beragam objek destinasi wisata Belitung, melalui informasi internet ditambah juga bahwa kami yang notebene adalah pemuda asli Belitong dengan latar belakang guide dan perhotelan, ingin membantu tamu yang terhormat dalam mengatur dan memandu perjalanan anda untuk menjelajah keindahan Pulau Belitung yang sulit ditemukan di belahan bumi mana pun sehingga anda puas dan tercapai klimaks dari sebuah liburan yang menyenangkan dalam berbagai paket tour dan ragam harga relatif terjangkau yang telah kami sediakan.

Kami harap situs Belitung Traveler ini akan memberikan informasi tambah yang dibutuhkan untuk anda berkunjung ke Belitung dan berniat pula menjadikannya sebagai Your Travel Mate in Belitung Island, Teman Perjalanan anda di Pulau Belitung.

***

Welcome to our tourism site of Belitung Traveler - Your Travel Mate in Belitung Island.

Belitung Island (known as Billiton Island) is one of Indonesian archipelagos situated among three big Island of Indonesia are Sumatra, Java and Borneo. Belitung Island is the paradise for pure white sand beach and amazing clear blue sea with various under water biodiversity that suitable for diving and snorkeling and the most famous rock formation that shaped naturally, is the ultimate panorama that you can enjoy here, especially for photographic hobbiest.

Belitung Island as the world tin producer, has any tourism potention that you may visit, such as:
  • Lengkuas Island is a lighthouse island as the icon of tourism and an international most popular destination tourism in Belitung Island. 
  • Tourism Beach of Tanjungtinggi, Tanjungkelayang and Tanjungpendam, 
  • Bukit Berahu Hill, a hill on the sea side of Tanjung Binga beach that suitable to have a most romantic afternoon tea. 
  • Rainbow Troops Hill that renowned based on best seller novel with the same tittle “Rainbow Troops" 
  • An Old Kwan Im Temple a Buddhist temple that build on a near mountain beach with the historical and good view to see the spread of a famous bay “Pantai Burung Mandi” from above of hill. 
  • Samak Hill is an interesting place to enjoy sunrise from above of hill. 
  • And many favorite places that you can enjoy during your travelling in Belitung Island.
We are standing here as indigenous young man of Belitung island, with experience as guide and hotelliers, offer you as honoured guest to find your enjoyfull traveling during your journey in Belitung island to meet your satisfaction of our service. We can make your tourism package based on your request, from the cheap until the luxury package start from US$ 110 until US$ 5000 per person (ex. for 3 days 2 night, with term and condition). The prices above are include :
  1. Accomodation/home stay/hotel, 
  2. Pick and drop of guest from / to Airport/Harbour, 
  3. Transportation to tourism destination, 
  4. Boat rental for island tour, 
  5. Lunch box, afternoon tea and dinner we can serve based on request and will added price from based package price.
So, please don’t hesitate to contact us, because we will realize your enjoyfull traveling to discover hidden paradise of Belitung Island.

-------------------------------------------------------------------------------------



0 comments :

Post a Comment

komentar dari anda semua adalah komentar yang memiliki relevansi dengan posting artikel diatas dan saya sangat menghargai kunjungan serta komentar-komentar cerdas dari anda semua! Thanks and Happy Blogging

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Page RankBlogarama - Blogging Blogs
eXTReMe Tracker